Metody, které se dají používat i v dnešní době
21. 1. 2019
Dříve nebylo tolik možností a vůbec moderních technologií, elektronických cest a dalších různých pomůcek ke studiím, jaké nabízí dnešní trh. Přesto některé věci zůstávají stejné, jen mají trochu jinou podobu. Když jsme se museli učit na písemky a zkoušení, tak se nikdy moc nikomu do toho nechtělo. Teda pokud vyjmeme studijní šprty, kteří v tom snad mají největší zálibu. Poté jsme si dělali různé pomůcky, jak dané téma doslova nacpat do své paměti. Kdyby alespoň vydrželo do krizové doby, kdy jsme měli projevit svoje znalosti. Samozřejmě, že mnohé vynálezce napadne ihned tahák, ale bohužel o tom zrovna řeč nebude. Šlo o úplně jinou techniku, která skutečně fungovala a náš mozek ji zpracovával přesně tak, jak bylo potřeba. Navíc se tím skvěle trénuje paměť.
Jednoduchá technologie
Pravdou je, že v jednoduchosti je mnohdy velká síla. Podobné pravidlo platí i v dnešní době a to nejen ve studiích. Pokud si chceme něco zapamatovat nebo potřebujeme, aby si někdo něco zapamatoval, tak to jednoduše zvýrazníme. Na papíře nám k tomu skvěle poslouží fixy, pastelky nebo zvýrazňovače. Každá tak důležitá část bude ihned viditelná. Může být součástí hlavní myšlenka nebo nějaké klíčové slovo, které nás posune dál. Hlavně je zvýrazněné a tak nám nedělá žádné problémy jej v davu dalších slov snadno odhalit. Text se pak snadněji pamatuje a mozek ho zpracovává do podoby, kterou zkrátka potřebujeme k dosažení kladných výsledků.
Podíváme se o kousek dál
Metodu můžeme použít i na vlastních webových stránkách. Je pravdou, že zde zrovna není vhodné zvýrazňovat si barevně věty nebo slova, ale rozhodně princip bude stejný. Náš text obsahuje mnoho slov, která mají něco společného s tématikou našeho sdělení nebo přímo podnikání. Jak chceme, aby naše stránky navštěvovalo více lidí, kteří se mohou stát později našimi zákazníky? Zkusíme vybrat to nejdůležitější, co nám pomůže v prezentaci. Potřebujeme získat správné návrhy klíčových slov, které budou zvýrazněné nejen pro nás, návštěvníky, ale i samotné fulltextové vyhledávače. Je pravdou, že se zde mnohdy můžeme cítit zcela bezradní, jak všechno udělat tak, aby to bylo správně. Možná se vyplatí požádat o pomoc někoho, kdo má v oboru a práci s klíčovými údaji zkušenosti, než se nad hledáním výrazů lopotit sami. Správná analýza je cestou k úspěchu.